ماجرای عجیب آهنگ «تنهاترین عاشق» که به نام فریدون فروغی دست‌به‌دست می‌شود! + فیلم چرا تکرار «پایتخت ۶» پخش نمی‌شود؟ روایت پردیس پورعابدینی از سکانس ملاقات شرعی با شهاب حسینی در «گناه فرشته» + فیلم برگزاری گردهمایی کارشناسان روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر کشور در مشهد مقدس بازیگر فیلم سینمایی «اخراجی‌ها ۲»: روش تدریس تام‌کروز در «تاپ‌گان» متعلق به یک خلبان ایرانی است خانه انیمیشن UP در دنیای واقعی + فیلم و عکس معاون وزیر فرهنگ: سابقه ایران و عراق در حوزه فرهنگ و ارتباطات درخشان است درباره زنده یاد حسن حامد، نمایشنامه نویس و کارگردان فقید مشهدی| خاموشی در اوج درخشش کاش سریال بود! | درباره «مست عشق»، فیلم مهم حسن فتحی بازدید هیأت رسانه‌ای ایران از مؤسسه العلمین عراق + تصاویر ویژه‌برنامه «کوی محبت» در شب شهادت امام جعفر صادق (ع) + زمان پخش فیلم‌های سینمایی تلویزیون برای تعطیلات آخر هفته (۱۳، ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + زمان پخش و خلاصه داستان تعطیلی سینما‌های مشهد به مناسبت شهادت امام‌جعفر‌صادق‌(ع) ناگفته‌های پردیس پورعابدینی درباره «فرشته» ستاره‌بازی سهم اندک ادبیات معاصر در دانشگاه مسئله ساده انگاشتن امری به غایت پیچیده | دقایقی پای درددل‌های دانشجویان رشته زبان و ادبیات فارسی صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ استاندار نجف در دیدار با هیات رسانه ای ایران: جمهوری اسلامی در زمینه های مختلف پیشرفت دارد | روابط عراق با ایران استراتژیک است + تصاویر گزارشی از جلسه نقد و بررسی کتاب «کارنامه فیاض: مجموعه آثار دکتر علی اکبر فیاض»
سرخط خبرها

حجت الاسلام محمد اصلانی، شهید حادثه دیروز حرم رضوی، برادر دو شهید بوده است + عکس

  • کد خبر: ۱۰۳۹۷۵
  • ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۱
  • ۶
حجت الاسلام محمد اصلانی، شهید حادثه دیروز حرم رضوی، برادر دو شهید بوده است + عکس
حجت الاسلام محمد اصلانی سناجردی که دیروز در حرم امام رضا (ع) به شهادت رسید، برادر شهیدان ابراهیم و حسین اصلانی سناجردی نیز به شمار می‌رود.

به گزارش شهرآرانیوز - شهید حجت الاسلام محمد اصلانی سناجردی که برادر شهیدان ابراهیم و حسین اصلانی سناجردی نیز به شمار می‌رود، به علت جراحات شدید در همان لحظه به مقام رفیع شهادت و به برادران شهیدش پیوست.

برادران شهید بسیجی «ابراهیم اصلانی» و «حسین اصلانی» در ۱۰ تیر ۱۳۵۲ و ۱۰ مرداد ۱۳۴۳ در شهر سده از توابع شهرستان خواف متولد شدند و به ترتیب در ۱۵ تیر ۱۳۶۷ در منطقه «سید صادق» و ۱۱ مرداد ۱۳۶۲ در مریوان به مقام رفیع شهادت نائل آمدند.

حجت الاسلام محمد اصلانی، شهید حادثه دیروز حرم رضوی، برادر دو شهید بوده است + عکس

شهید حجت‌الاسلام محمد اصلانی سناجردی به همراه دو طلبه دیگر حجت‌الاسلام پاکدامن و حجت الاسلام دارایی سه‌شنبه ۱۶ فروردین مصادف با سوم ماه رمضان به دست فردی تکفیری و تحت تاثیر القائات استکبار جهانی و جریان‌های تکفیری مورد حمله قرار گرفتند.

حجت‌الاسلام محمد اصلانی سناجردی که برادر شهیدان ابراهیم و حسین اصلانی سناجردی نیز به شمار می‌رود، به علت جراحات شدید در همان لحظه به مقام رفیع شهادت نائل آمد و به برادران شهیدش پیوست. پیکر مطهر این شهید والامقام صبح امروز چهارشنبه ۱۷ فروردین به زادگاهش شهر «سده» از توابع شهرستان خواف برای برگزاری مراسم وداع با برادران شهیدش انتقال داده شد.

مراسم وداع با پیکر این روحانی شهید رأس ساعت ۲۱ چهارشنبه ۱۷ فروردین مصادف با چهارم رمضان در صحن پیامبر اعظم (ص) با حضور زائران و مجاوران و مسئولان کشوری و استانی برگزار خواهد شد.

همچنین مراسم تشییع و خاکسپاری این شهید والامقام رأس ساعت ۱۴ پنجشنبه ۱۸ فروردین برابر با پنجم رمضان از عرصه میدان شهدا به سمت حرم مطهر رضوی تشییع و پیکر مطهرش در رواق حضرت زهرا (س) حرم مطهر رضوی به خاک سپرده می‌خواهد شد.

سه نفز روحانی که مورد حمله این فرد قرار گرفتند از فعالان و جهادگران اجتماعی و فرهنگی بودند که در مناطق محروم اقدامات جهادی انجام می‌دادند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۷
0
0
شهادت هنر مردان خداست.
خداوند ایشان را با ارباب شهیدان محشور بفرماید. روحش شاد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۸
0
0
واقعا شهادت لیاقت میخواد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۸
0
0
بسم شهدا وصدیقین،روحت شاد ای شهید عزیز،وقتی این خبر را شنیدم به خود لرزیدم،خوشا به سعادت شما شهدا دست مارا هم بگیرید،وخواری وپستی این جور آدم نما ها برای همه معلوم میشود خواهان مجازات این افراد هستیم که دیگر کسی به خود جرات ندهد در جوار حرم آقا امام رضا ع این کارکثیف را انجام دهد
مطهره
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
0
0
انتقام خون این بزرگوار را باید گرفت
گمنام
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
0
0
شهیددرزمان زندگیش نیز مانند شهداءباصلابت وازخودگذشتگی زندگی کرده واطرافیانش بوی شهادت وایثار را ازو اسشمام کرده اند ولذا لیاقت شهادت ظاهری راهم پیدا میکندوقراراست به مردم معرفی شود وتاحدودی رفع آلام خانواده آن شهید باشد.اللهم ارزقنا شهاده فی سبیله
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
0
0
شادی روح این شهیدان بزرگوار صلوات
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->